Als commerciële organisatie weten wij als geen ander wat de
impact van direct mail kan zijn. We hebben de afgelopen jaren
verschuivingen gezien van geprinte media naar digitale media. Nu
zien we weer een verschuivende trend in een combinatie van beide
media. Ongepersonaliseerde eenheidsworst in direct mail is
volstrekt nutteloos. Echter gepersonaliseerde DM acties in
combinatie met variabele dataprinting heeft echt zin!
Ons productieproces bestaat uit de volgende onderdelen:
De kracht van de envelop is dat de direct mail opengemaakt dient
te worden. De kosten van direct mail bestaan meestal uit de volgende onderdelen:
Het mag duidelijk zijn dat de envelop een klein onderdeel is van de kosten en vaak een onderbelicht punt is. Echter wanneer de envelop de aandacht trekt, waardoor de ontvanger de envelop in ieder geval opent, zal de respons tot wel drie keer hoger kunnen uitkomen. De kwaliteit van de mailing is belangrijk en dan ook niet in de laatste plaats de envelop.
Meer informatie? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en advies. Wij staan u graag te woord: 056 20 63 70 of vul ons contactformulier in.